Krachtlab
Een nieuw sterk merk
De uitdaging
Krachtlab is geen standaard gym. Het is rauw en eerlijk, professioneel en doelgericht. Iedereen is er welkom, mits je de juiste mindset hebt. Maar hoe vertaal je die visie naar een strategie, identiteit en uiteindelijk de communicatie naar potentiële leden als de eerste vestiging nog geopend moet worden?
Onze oplossing
Door de inzet van verschillende sessies met de oprichters werd hun visie steeds concreter. Het doorontwikkelde concept hielp Krachtlab hun visie over te brengen op potentiële klanten, coaches en investeerders. Voor ons legde het de basis voor de merkstrategie die we vervolgens vertaalden in een unieke, sterke en herkenbare identiteit. Vanaf het eerste moment is Mannen van 80 betrokken geweest bij Krachtlab en dat zijn we nog steeds. Van website tot hoodie en van advies tot uitvoering.
John Voorjans
Oprichter, Krachtlab
What's next?
Krachtlab is continu in beweging en blijft groeien. In ledental, maar ook in het aanbod. Zo worden er regelmatig nieuwe labels geïntroduceerd, waarmee ze een nieuwe of bredere doelgroep aanspreken. Ook de komende periode staan er weer mooie uitbreidingen op de planning. Trots dat wij daar nog steeds onderdeel van zijn!