Vitalis

De kunst van gelukkig ouder worden

  • Strategie
  • Vormgeving
  • Communicatie

De uitdaging

Wie of wat is Vitalis? Hoe wordt Vitalis als organisatie beleefd door bewoners, cliënten, familie van, partners maar ook door medewerkers? En hoe vertalen we deze inzichten naar een sterk merk dat toekomstproof is én aansluit bij de uitdagingen waar de organisatie voor staat? De vraag aan ons om een nieuwe merkpositionering en re-branding te ontwikkelen in co-creatie met diverse belanghebbenden uit de organisatie.

Onze oplossing

We zijn gestart met een grootschalig merkonderzoek op diverse Vitalis locaties om inzichten ‘van binnenuit’ op te halen. Op basis van het samengestelde onderzoeksrapport volgde vele creatiesessies. Met de slogan ‘De kunst van gelukkig ouder worden’ is de kern van het merk gelegd. Ouder worden is geen kunst, maar gelukkig ouder worden wél. Vitalis zet hierop in door Kunst & Cultuur als uitgangspunt te pakken in hun manier van werken. Kunst is een centraal element geworden in de merkpositionering, maar ook in de visuele re-branding van de organisatie. Alle communicatiepijlers staan duidelijk op papier in de vorm van een merkboek en een brandbook. Iedereen binnen de organisatie werkt vanuit dezelfde (communicatie)strategie en kernwaarden, zodat het DNA ook daadwerkelijk wordt doorleefd.

Vitalis

What's next?

Als communicatiepartner van Vitalis werken we samen doorlopend aan nieuwe interne en externe campagnes. To be continued!

Vitalis

Ook dit project is interessant

Get in touch


Ben jij klaar om uitgedaagd te worden om van jouw merk een verbeterde versie te maken? Neem contact met ons op!





* Verplichte velden