Combo

Samen op weg naar een nieuw merk

  • Strategie
  • Vormgeving
  • Communicatie

De uitdaging

Combo is een familiebedrijf met een one-stop-shop oplossing op het gebied van tankcleaning, transport, onderhoud & reparatie en in- en verkoop van intermodaal transport equipment. Het werd tijd om de groei en de professionalisering die Combo de laatste jaren heeft doorgemaakt om te zetten naar een sterk en onderscheidend corporate merk!

Onze oplossing

Mannen van 80 heeft voor Combo een merkstrategie, merkidentiteit en invulling naar de merkcommunicatie ontwikkeld. Op strategisch niveau hebben we een hoofdmerk met vier labels ontworpen. Deze visie hebben we vertaald naar een visuele identiteit en de invulling naar alle communicatiemiddelen: van visitekaartjes en belettering tot aan en een gebruiksvriendelijke website en social media templates.

Combo
We hebben ons bedrijf écht beter leren kennen. Hoe we het proces met Mannen van 80 zouden omschrijven? Verrassend, vernieuwend, sprankelend.

Roy Beelen
Controller, Combo

 

 

Combo

Ook dit project is interessant

Get in touch


Ben jij klaar om uitgedaagd te worden om van jouw merk een verbeterde versie te maken? Neem contact met ons op!





* Verplichte velden