Vitalis
De kunst van gelukkig ouder worden
De uitdaging
Onze oplossing
We zijn gestart met een grootschalig merkonderzoek op diverse Vitalis locaties om inzichten ‘van binnenuit’ op te halen. Op basis van het samengestelde onderzoeksrapport volgde vele creatiesessies. Met de slogan ‘De kunst van gelukkig ouder worden’ is de kern van het merk gelegd. Ouder worden is geen kunst, maar gelukkig ouder worden wél. Vitalis zet hierop in door Kunst & Cultuur als uitgangspunt te pakken in hun manier van werken. Kunst is een centraal element geworden in de merkpositionering, maar ook in de visuele re-branding van de organisatie. Alle communicatiepijlers staan duidelijk op papier in de vorm van een merkboek en een brandbook. Iedereen binnen de organisatie werkt vanuit dezelfde (communicatie)strategie en kernwaarden, zodat het DNA ook daadwerkelijk wordt doorleefd.
What's next?
Als communicatiepartner van Vitalis werken we samen doorlopend aan nieuwe interne en externe campagnes. To be continued!